čtvrtek 4. února 2016

Proč gelové nehty nedrží??

Každý s modeláží jednou začne a žádný učený z nebe nespadl. Vytrvejte!

I já jsem před 15 lety začínala, zakoupila jsem sadu na gelové nehty a s minimem informací se pustila do modeláže nehtů s tím, že to přeci musí být hračka.

Po několika neúspěšných a zdlouhavých modelážích jsem gelovou sadu odložila a později prodala. Chyba. Tenkrát jsem neměla čas ani chuť, na nehty začala chodit a teď toho "lituji"..Před pár měsíci jsem se rozhodla, že si je začnu dělat sama a povedu tento blog. Budu sem vkládat fotonávody, videa, budu sledovat dění ve světě a novinky a budu dělat recence na zboží, které na sobě sama nejdřív vyzkouším. Jen tak přidám do sortimentu kvalitní zboží :) Myslím, že je to dobrý nápad :)

Takže, chce to cvik a výdrž. Pokud nehtíky dělat chcete, vydržte, výsledek se dostaví.

Uvedu Vám zde pár rad pro začátek, které jsem během svého podnikání nasbírala, ulehčím Vám práci a ušetřím čas složitým hledáním na internetu.

1) 1 hodinu před modeláží gelových nehtů si nemyjte ruce, mějte je čisté a suché.

2) Spilujte nehet tak, aby se nelesknul. Netlačte, jen lehce spilujte lesklou vrstvu. Ideálně pilníkem s hrubostí 180.  Oprašte nebo přetřete nehet cleanerem, abyste se ujistili, že je lesk z nehtu pryč.

3) Nezapomínejte na primer, je to nejdůležitější krok k úspěšné modeláži, odmastí nehet, aby gel k nehtu přilnul. Používá se před lepením tipů či nanášením gelu. Nechte ho řádně zaschnout.

4) Přejděte k modeláži gelových nehtů, soustřeďte se, aby gel nezatekl ke kůžičce. Pokud se tak stane, odstraňte ho pomerančovým dřívkem ještě než jej dáte vytvrdit do UV lampy. Toto je častý problém. Dejte na to pozor!
Co to způsobí? Nehet roste a je pomocí gelu v kontaktu s kůžičkou, pod gel se dostane vzduch a nehty se odlupují.

5) Dělejte zámečky! Gel přetáhněte i přes konec nehtu, aby byl gelem překryt i vlastní nehet a neodchlipoval se od gelu.

6) Tloušťka - vrstvu gelu přizpůsobte namáhavosti gelových nehtů.

Pokud se budete řídit těmito rady, jste na cestě k úspěchu. Jen tak Vám gelové nehty vydrží do příštího doplnění a budete se moci zaměřit na zdokonalování, ať už zkrácení doby modeláže nehtů či zlepšení v oblasti zdobení nehtů.

7) Dělají Vám Gel laky nebo barevné gely po vytvrzení bublinky? Dejte příště slabší vrstvu a bude po problému ;-)

Přeji Vám mnoho úspěchů a vždy, když si nebudete vědět s něčím rady, obraťte se na mě. Ráda Vám poradím, aby se Vaše práce stala Vaším koníčkem.

Denisa Purkytová

Žádné komentáře:

Okomentovat